Digitaal logboek voor de zorg

Het beheer van brandmeldinstallaties, legionella, NEN 3140 en voedselveiligheid in één digitaal dashboard. Op ieder moment en op iedere locatie "in control".

Digitaal logboek met stoplicht

Digitaal toegang tot alle veiligheidsdocumenten is waanzinnig handig tijdens een audit of een bezoek van de brandweer. Het digitale logboek van FPSupport voegt daar actieve signalering (stoplicht en mailfunctie) aan toe, waarbij ook de uitvoering van de beheerstaken is geborgd.

In één dashboard in control

Beheer documenten van alle verschillende veiligheidsonderwerpen in één eenvoudige digitale tool. Registratie van de documenten kan binnen drie klikken met de App. Selecteer de beheerstaak, maak een foto van het document en klaar. Super eenvoudig en in control in één dashboard.

  • ANSUL
  • ANSUL
  •  Overgemeenten
  • Logo
  • Burger King
  • Vitens
  • Renewi
  • Robert
  • Royal
  • ANSUL

Standaard templates importeren of zelf aanmaken

Waarom dit digitale logboek?

Het startpunt bij de ontwikkeling van onze software was (en is nog steeds) gebruiksvriendelijkheid en niet de installatie of het gebouw.

Er is bijzonder veel aandacht besteed aan het proces rondom de registratie van documenten en de afhandeling van beheerstaken. De App ondersteunt uw medewerkers en leveranciers hier maximaal in.

Standaard templates (bijvoorbeeld de taken beheerder BMI) zijn gekoppeld aan relevante wet- en regelgeving en importfuncties zorgen voor een snelle implementatie. Een wijziging is zo doorgevoerd, zonder dat u ons daarvoor nodig heeft.

 

klik hier om breed Brandveiligheid te borgen!

 

Beperkte inspanning

De tijd en de middelen om veiligheid, gebouw en techniek te monitoren zijn in de zorg over het algemeen beperkt. Het gebruik van het digitale logboek met ondersteuning van de App beperkt uw inspanningen.

Een voorbeeld is de samenwerking met LegionellaDossier. 

  • een specifiek op legionella gerichte App en apparatuur (temperatuurmeter) maken het dagelijks beheer eenvoudig
  • uw legionellabeheersplan wordt geactualiseerd tijdens de uitvoering van de beheersmaatregelen
  • u voldoet aantoonbaar aan alle geldende normen 

(Veiligheids)afwijkingen kunnen ook eenvoudig worden gemeld met de App. Heeft u een bestaande meldingensysteem? Geen probleem, wij koppelen met diverse gangbare systemen.

 

Klik hier voor Meer informatie over de app!

 

Hoe werkt de implementatie van het digitale logboek?

Inventarisatie van de processen

Uw situatie wordt omgezet naar een voor u werkbare structuur om de documenten en eventuele beheerstaken en meldingen te kunnen beheren. Soms is een koppeling met een systeem dat u al gebruikt wenselijk.

 

Implementatie in software

Vanuit diverse templates worden de basisgegevens geïmporteerd. De geïnventariseerde processen worden voor u (of gezamenlijk) ingericht. Dit kan stap voor stap of middels een geavanceerde import waarna u direct start.

 

Nazorg in het gebruik

De gefaseerde aanpak en de eenvoud van de software draagt bij aan een vlotte implementatie. Wij verlenen zonder bijkomende kosten online nazorg in het gebruik. Vanzelfsprekend is ondersteuning op locatie ook mogelijk.

 

behoefte aan een voorstel en voor u werkbare structuur?